Zapraszamy do rejestracji! Po zarejestrowaniu znikną wszystkie reklamy.
Vip Model

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
Scripting Help - Vip Model
...

  1. #1
    Nowy
    Grupa
    Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    CS'a
    Postów
    7
    Karma
    Neutralna

    Vip Model

    chce zeby było ze vip tt ma standardowy a vip ct z models/vips/vip_ct i zeby nie blokowało awp dal inych graczy

    Kod:
    /*
    * Autor: Struktura Kodu -> Dunno | MaxEdit -> [H]ARDBO[T]
    * 
    * ChanceLog:
    * 
    *	  v2.5
    *		 $ Dodane Powitanie VIP'a 
    *		 $ Nowe Reklamy w Say 
    *		 $ Zmienione Cvary(PL) 
    * 		 $ Wyeliminowane Bugi 
    * 		 $ Dodane Lepsze Bronie do Menu 
    * 		 $ Troche Spolszczony Plugin 
    *		 $ Łatwa zmiana flagi przy [ #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H | //Można zmienić z ADMIN_LEVEL_H na np: ADMIN_KICK//] 
    *		 $ Dodana opcja DŸwiękowa 
    *		 $ Dodana opcja DŸwiękowa jak VIP wchodzi na serwer 
    *		 $ Dodane modele VIP'a dla Obu drużyn lub dla Ogólnego #
    *		 $ Zoptymalizowany Plugin <- Lekkie żarty :(
    * 
    *	  v2.6
    *		 $ Poprawione większoœć Bugów które miały miesce w Pluginie! 
    *		 $ Zmienione Cvary
    * 		 $ Zmobilizowano Bronie
    *		 $ Łatwa zmiana flagi
    *		 $ Modyfikacja struktury kodu
    *		 $ Dodano modele do danej drużyny ( Dodany tutorial w Temacie  jak je odblokować)
    *		 $ Dodano nowe efekty w MOTD :)
    * 		 $ Dodano informacje w Tabeli Wyników że gracz ma VIPa (po œrodku pisze VIP)
    *
    * Cvars:
    * 
    * 		vip_kasa_za_obrazenia "3"
    *		vip_kasa_za_zabicie "200"
    *		vip_kasa_za_hs  "500"
    * 		vip_hp_za_zabicie "15"
    * 		vip_hp_za_hs "30"
    * 		vip_max_hp "120"
    * 		vip_kontakt_info_say "GG: 10239966"
    */
    
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
    #include <cstrike>
    #include <colorchat>
    #include <fun>
    
    #pragma semicolon 1;
    
    #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
    #define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
    #define SCOREATTRIB_NONE 0
    #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0)
    #define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1)
    #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)
    
    new GetMaxPlayers;
    new mpd;
    new mkb; 
    new mhb;
    new health_add;
    new health_hs_add;
    new health_max;
    new nKiller;
    new nKiller_hp;
    new nHp_add;
    new nHp_max;
    new vip[32];
    
    public plugin_init()
    {
    	register_plugin("[VIP] Ultimate Hot", "2.6", "Dunno & [H]ARDBO[T]");
    	//FUNKCJE
    	register_event("HLTV", "HltvEvent", "a", "1=0", "2=0");
    	register_event("DeathMsg", "DeathMsgEventHook", "a", "1>0");
    	register_event("Damage","DamageEvent","b");
    	register_event("DeathMsg","DeathMsgEvent","a");
    	register_event("CurWeapon", "CurWeaponEvent", "be", "1=1");
    	//VIPINFO
    	register_clcmd("say /vipinfo","ShowMotd");
    	register_clcmd("say /vips","print_vip_motd");
    	//BLOKADA_BRONI	
    	register_clcmd("sg550","PlayerCmd");
    	register_clcmd("g3sg1","PlayerCmd");
    	//INDEXY
    	register_menucmd(register_menuid("Menuid"), Klawisze, "PokazMenu");
    	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");	
    	//CVARY
    	mpd = register_cvar("vip_kasa_za_obrazenia","3");
    	mkb = register_cvar("vip_kasa_za_zabicie","200");
    	mhb = register_cvar("vip_kasa_za_hs","500");
    	//DODAWANIE HP ZA OBRAZENIA
    	health_add = register_cvar("vip_hp_za_zabicie", "15");
    	health_hs_add = register_cvar("vip_hp_za_hs", "30");
    	health_max = register_cvar("vip_max_hp", "100");
    	//ZMIENN
    	GetMaxPlayers = get_maxplayers();
    	//REKLAMA W SAY
    	set_task(80.0, "Reklama",0,_,_,"b");
    }
    public DamageEvent(id)
    {
    	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint);
    	new v_victim = read_data(2);
    	if(attacker<=GetMaxPlayers && is_user_alive(attacker) && attacker != id)
    	
    	if(get_user_flags(attacker) & FLAGA)
    	{
    		new money = v_victim * get_pcvar_num(mpd);
    		if(hitpoint == 1) money += get_pcvar_num(mhb);
    		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money);
    	}
    }
    public DeathMsgEvent()
    {
    	new v_killer = read_data(1);
    	new v_victim = read_data(2);
    	
    	if(v_killer <= GetMaxPlayers && v_killer && v_killer != v_victim)
    		cs_set_user_money(v_killer,cs_get_user_money(v_killer) + get_pcvar_num(mkb) - 300);
    }		
    public client_authorized(id)
    {       
    	set_task(5.0, "Rozdaj", id);
    }
    public HltvEvent()
    {
    	for(new all=1; all<32; all++) set_task(5.0, "Rozdaj",all);
    }
    public Rozdaj(id)
    {
    	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & FLAGA) 
    	{	
    		set_task(1.0,"SetPlayerModel",id);
    		set_task(1.0,"MenuVIPA",id);
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    public DeathMsgEventHook()
    {
    	nKiller = read_data(1);
    	
    	if((read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0))
    	{
    		nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add);
    	}
    	else
    	{
    		nHp_add = get_pcvar_num (health_add);
    		nHp_max = get_pcvar_num (health_max);
    	}
    	if(get_user_flags(nKiller) & FLAGA) return;
    	
    	nKiller_hp = get_user_health(nKiller);
    	nKiller_hp += nHp_add;
    	
    	if(nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max;
    	
    	set_user_health(nKiller, nKiller_hp);
    	
    	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
    	show_hudmessage(nKiller, "Dostales +%d HP za HeadShot'a!", nHp_add);
    	
    	message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller);
    	write_short(1<<10);
    	write_short(1<<10);
    	write_short(0x0000);
    	write_byte(0);
    	write_byte(0);
    	write_byte(200);
    	write_byte(75);
    	message_end();
    }
    //MENU VIPA
    public MenuVIPA(id)
    {
    	show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac Zestaw\d]^n^n\d1. \yWez M4A1 + Deagle + Granaty ^n\d2. \yWez AK47 + Deagle + Granaty^n\d3. \yWez AWP + Deagle + Granaty^n\d4. \yWez Auto-ShotGuna + Granaty^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menuid");
    	return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    public PokazMenu(id, key)
    {
    	strip_user_weapons(id);	
    	give_item(id,"weapon_knife");	
    	
    	give_item(id, "weapon_hegrenade");
    	give_item(id, "weapon_flashbang");
    	give_item(id, "weapon_flashbang");
    	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    	give_item(id, "item_assaultsuit");
    	give_item(id, "item_thighpack");
    	
    	client_cmd(id, "spk misc/vip/klick.wav");
    	
    	switch (key)
    	{
    		case 0:
    		{
    			give_item(id,"weapon_m4a1");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
    			give_item(id,"weapon_deagle");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
    			
    			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 5.0);
    			show_hudmessage(id, "Wzioles M4A1 i Deagle + Wszystkie Granaty + (Standardowoy Noz)");
    		}
    		case 1:
    		{
    			give_item(id,"weapon_ak47");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
    			give_item(id,"weapon_deagle");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
    			
    			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 5.0);
    			show_hudmessage(id, "Wziales AK47 i Deagle + Wszystkie Granaty + (Standardowy Noz)");
    		}
    		case 2:
    		{
    			give_item(id,"weapon_awp");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
    			give_item(id,"weapon_deagle");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
    			
    			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 5.0);
    			show_hudmessage(id, "Wziales AWP i Deagle + Wszystkie Granaty + (Standardowy Noz)");
    		}
    		case 3:
    		{
    			give_item(id,"weapon_xm1014");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
    			give_item(id,"weapon_elite");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 35);
    
    			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 5.0);
    			show_hudmessage(id, "Wziales XM1014 i Elite + Wszystkie Granaty + (Standardowy Noz)");
    		}
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    //ZAKAZ_SNAJPEREK
    public PlayerCmd(id)
    {
    	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
    	{
    		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 8.0);
    		show_hudmessage(id, "Zyczymy milego Fragowania!");
    	}
    	else
    	{
    		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 8.0);
    		show_hudmessage(id, "Bronie Snajperskie tylko dla VIP'ow!");
    		client_cmd(id, "drop");
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    public CurWeaponEvent(id)
    {
    	if(read_data(1) == (CSW_AWP & CSW_SG550 & CSW_G3SG1))
    	{
    		if(get_user_flags(id) & FLAGA)
    		{
    			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 8.0);
    			show_hudmessage(id, "Zyczymy milego Fragowania!");
    		}
    		else
    		{
    			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 5.0);
    			show_hudmessage(id, "Bronie Snajperskie tylko dla VIP'ow!");
    			client_cmd(id, "drop");	
    		}
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    //VIP_INFO
    public ShowMotd(id)
    {
    	show_motd(id, "vip.txt","Informacje o Vipie");
    }
    //REKLAMY
    public Reklama()
    {
    	new map[32];
    	get_mapname(map,31);
    	new times[64];
    	get_time("%H:%M:%S" ,times,63);	
    	
    	switch(random_num(1,3))
    	{
    		case 1: ColorChat(0, GREEN ,"^x01[^x04VIP^x01] Wpisz w say^x04 /vipinfo^x01 i zobacz jak byc^x01 VIP'em.");
    		case 2: ColorChat(0, GREEN ,"^x01[^x04VIP^x01] Wpisz w say^x04 /vips^x01 i zobacz kto jest^x04 VIP'em.");
    		case 3: ColorChat(0, GREEN ,"^x01[^x04VIP^x01] Aktualnie jest godzina:^x04 %s^x01 | Gracie na mapie:^x04 %s", times, map);
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    //VIP ONLINE
    public print_vip_motd(id)
    {
    	static motd[1000],head[600],name[32],len,i,counter;
    	len = 0;
    	counter = 0;
    	
    	len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<center><body bgcolor=black><font color=red size=4>Vipami na serwerze sa:</center><br>");
    	formatex(head,sizeof head - 1,"Vipami na serwerze sa:");
    	
    	for(i = 1; i <= GetMaxPlayers ;i++)
    	{
    		if(!is_user_connected(i)) continue;
    		if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR && CS_TEAM_UNASSIGNED) continue;
    		
    		counter++;
    		get_user_name(i,name,sizeof name - 1);
    		
    		if(is_user_alive(i) && get_user_flags(i) & FLAGA)
    		{
    			len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<font color=red size=3><b>%d)</b> </font><font color=green><b>%s</b></font><font color=red> | Steam:[</font><font color=green><b>%s</b></font>]</font><br>",counter,name,is_user_steam(i)?"TAK!":"NIE!");
    		}
    	}
    	show_motd(id,motd,head);
    	return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    //TABELE INFO VIP
    public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
    {   
    	new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
    	if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & FLAGA))
    	{
    		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
    	}
    }
    //GACZ SIĘ POŁACZA Z I ODŁĽCZA OD SERWERA
    public client_connect(id)
    {
    	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
    	{ 
    		get_user_name(id, vip, 31);
    		set_hudmessage(127, 255, 42, 0.01, 0.4, 0, 6.0);
    		show_hudmessage(0, "Wchodzi VIP: %s", vip);
    		client_cmd(0, "spk misc/vip/vip");
    	}
    }
    public client_disconnect(id)
    { 
    	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
    	{ 
    		get_user_name(id, vip, 31);
    		set_hudmessage(127, 255, 42, 0.01, 0.4, 0, 6.0);
    		show_hudmessage(0, "Wychodzi VIP: %s", vip);
    	}
    }
    public SetPlayerModel(id)
    {
            if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
            {
                    cs_set_user_model(id, "vip_TT")
            }
            else
            {
                    cs_set_user_model(id, "vip_CT")         
            }
            cs_set_user_model(id, "vip");
    }
    public plugin_precache(){
            precache_sound("misc/vip/klick.wav");
            precache_sound("misc/vip/vip.wav");
            //precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
            
            precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
            precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");      
    }
    stock bool:is_user_steam(id)
    {
    	new authid[32]; 
    	get_user_authid(id, authid, 31);
    	return containi(authid, ":") != -1 ? true : false;
    }
    Ostatnio edytowane przez karol002 ; 10-11-10 o 22:18

  2. #2
    Bot
    Grupa
    Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    75
    Karma
    Neutralna

    Thumbs down Odp: Vip Model

    Ej to zrobil [H]ARDBO[T] a ci pozwolil edytowac ????
    Ja ci go nie polecam wole VIPpart1 i dodac wlasnego skina vip`a.
    LUBIE PLACKI A TY ??

  3. #3
    Stały bywalec
    Grupa
    Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Postów
    413
    Karma
    Średnia

    Odp: Vip Model

    Kod php:
            precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl"); 
    zamień na
    Kod php:
            precache_model("models/vips//vip_CT.mdl"); 
    Ostatnio edytowane przez richi92 ; 23-01-11 o 17:00
    Nie daje 100 procentowej gwarancji na działanie pluginu
    Wrzucenie samego .SMA na serwer NIC NIE DAJE!!!!!!!!!! Kompilujcie i wrzucajcie .AMXX


 

Podobne wątki

  1. Model AWP
    By Bartasek in forum Poszukuję pliku
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-02-10, 21:53
  2. Model tt do cs 1.6
    By julaslug94 in forum Problemy z Counter-Strike 1.6
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-10-09, 13:11
  3. Model
    By Prokurator in forum Archiwum
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-02-09, 16:02
  4. [NEED]Model c4,def.
    By ZulleD in forum Archiwum
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-01-09, 21:19
  5. model
    By EverHarD in forum CSCenter.pl #1 [ZombieMod]
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-01-09, 16:19

Tagi dla tego tematu

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Powered by vBulletin™ Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:18.
vBulletin 4.0 skin by CompleteVB