Zapraszamy do rejestracji! Po zarejestrowaniu znikną wszystkie reklamy.
Przyspieszenie Cs'a

Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
Baza poradników do Counter-Strike 1.6 - Przyspieszenie Cs'a
...

  1. #1
    Bywalec
    Grupa
    Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    *CzaRnKoW*
    Postów
    233
    Karma
    Średnia

    Przyspieszenie Cs'a

    Hmmm może przyspieszmy trochę naszego cs'a ?

    Należy jednak zachować szczególną ostrożność przy zmianach tego typu, wiele zmian bowiem jest uważane za oszustwa i wychwytywane przez programy antycziterskie zainstalowane na serwerze. Poniższa tabelka umożliwi wam "bezpieczne" zmiany powodujące przyspieszenie CS-a, wszak te kilka klatek na sekundę więcej jest dla nas bardzo istotne.

    Cóż tą tabelke opracowal mój kumpel - osoby ciekawe zabawa tymi komendami mogą CHOLERNIE STUNINGOWAC swego cs(co na paru serwach jest niedozwolone)

    fps_max Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciążenie procesora. 50
    mp_decals Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry. 20
    cl_himodels Jakość wyświetlanych modeli. Niska przyspiesza działanie gry. 0
    gl_keeptjunctions Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje więcej fpsów. 0
    gl_clear Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje więcej fpsów. 0
    gl_cull Renderowanie tylko widocznych obiektów. Włączone przyspiesza działanie gry. 1
    gl_dither Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej. 1
    gl_lightholes Light holes. Ustawione na 0 daje więcej fpsów. 0
    gl_ztrick Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0. 1
    r_detailtextures Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu. 0
    r_detailtextures-
    supported Jeśli lubisz tekstury odbijające światło zostaw ten parametr na 1. Wiecej fpsów uzyskasz jednak po jego wyłączeniu. 0
    r_mirroralpha Jeśli lubisz tekstury odbijające światło zostaw ten parametr na 1. Wiecej fpsów uzyskasz jednak po jego wyłączeniu. 0
    r_mmx Wsparcie dla technologii MMX. Dzisiaj prawie wszystkie procesory dysponują tą technologią, więc włączamy. 1
    violence_ablood Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi kilka klatek. 0
    violence_hblood Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi kilka klatek. 0
    violence_agibs Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. Wyłączone dodaje fpsów. 0
    violence_hgibs Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. Wyłączone dodaje fpsów. 0
    precache Wydłużenie czasu ładowania gry w zamian za mniej doczytywania w czasie jej trwania. 1
    cl_shadows Cienie pod modelami graczy. Wyłączone przyspieszą działanie gry. 0
    cl_minmodels Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10. Oszczędza fpsy. 1
    voice_dsound Polepszenie jakości dźwięku voicecoma. Sugeruję wyłączenie dla uzyskania większej ilości fpsów. 0
    d_spriteskip Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych. 1
    fastsprites Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić. 2
    gl_max_size Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu. 64
    gl_playermip Jakość modeli graczy. Zmniejszona pozwala zaoszczędzić kilka klatek. 2
    gl_picmip Ustawienie jakości renderowania. Wiadomo, im mniejsza jakość tym szybciej. 2
    gl_round_down Zmiana jakości tekstur. Pozwala na zaoszczędzenie kilku fpsów. 3
    gl_texturemode Wybór trybu renderowania. Bilinear jest szybszy, choć mniej ładny. gl_near
    est_mip
    map_ne
    arest
    cl_weather Efekty pogodowe (np. deszcz na mapce de_aztec). Wyłączone polepszają działanie gry. 0
    cd_fps Ilość testów przeprowadzanych przez program Cheating-Death. Im jest ich mniej tym gra działa szybciej. 1
    cl_corpsestay Czas znikania ciał "poległych w boju". Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera. 1
    hpk_maxsize Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik "custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem. 1
    max_shells Ilość łusek widocznych po strzelaninie. Mniej łusek przyspiesza działanie gry. 1
    max_smokepuffs Ślady dymu na ścianach. Ustawienie 1 ograniczy je do minimum. 1
    cl_download_ingame Ściąganie niestandardowych log, dźwięków w trakcie gry. Wyłączone zmniejszy lagi. 0
    voice_enable Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz mikrofonu i masz słabe łącze. 0
    voice_modenable Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz mikrofonu i masz słabe łącze. 0
    cl_allowupload Wysyłanie własnych spray-log na serwer. Wyłączone minimalnie poprawi połączenie. 0




    TE PARAMETRY SĄ PO TO BY ZWIĘKSZYĆ ILOŚĆ FPS !!!
    dla ciekawskich - odpowiednio zmniejszając te parametry(lub zwiekszając) możemy uzyskac np.
    1brak tekstur
    2widoczność przez tekstury
    3antysmoke
    4antflash
    5SŁYSZYMY CHÓD
    6itd.

    W grze pod nickiem low#25

  2. #2
    Weteran
    Grupa
    V.I.P
    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Amsterdam
    Wiek
    26
    Postów
    5,164
    Karma
    Doskonała

    Odp: Przyspieszenie Cs'a

    jaka tabelka? to tylko komendy

    a taki cfg juz byl kilka razy wklejany na forum, z reszta jest poradnik na zwiekszenie fps
    Serwer CS 1.6 STEAM [ZombieMod]
    Jedyny w swoim rodzaju - żaden gotowiec!




    Dołącz do Nas:
    Rekrutacja Otwarta!
    IP serwera:
    85.232.244.81:27015 lub domena zm.cscenter.pl
    [przez jedno i drugie da się połączyć]


 

Podobne wątki

  1. Bracia-Cs'a
    By Eldar in forum Archiwum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-10-09, 21:47
  2. Burst Fire - Przyspieszenie
    By 1g[0]R in forum Archiwum
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-06-09, 15:43
  3. przyspieszenie wysylania plikow do graczy
    By grzesiekmlodzian in forum Problemy z Counter-Strike 1.6
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-04-09, 18:48
  4. Maniacy Cs'a !!!!
    By Bushido in forum Archiwum
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-03-09, 10:27
  5. Przyspieszenie serwera? :)
    By hom3r in forum Konfiguracja serwerów HLDS
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-02-09, 20:31

Tagi dla tego tematu

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Powered by vBulletin™ Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:08.
vBulletin 4.0 skin by CompleteVB